Przejdź do głównej zawartości

Makaron z serem inaczej.

Makaron z serem, kto nie jadł go w dzieciństwie? Duża ilość sera, masła i cukru. Przysmak chyba każdego!

Dzisiaj mam dla was nieco zdrowszą wersję z odrobiną koloru. Przez to, że za oknem już słońce, natchnęłam się na taką wersję makaronu. Dodatkowo, konkurs z makaronem #Omnomnom, gdzie napisali nam, że mam stworzyć makaron w stylu fusion, oto moja propozycja na połączenie tradycyjnego dania z czymś nowym :D

Na 2 porcje potrzebujecie:

  • 200 g makaronu farfalle Omnomnom
  • 150 g twarogu naturalnego
  • miód
  • łyżka masła
  • garść mrożonych czerwonych porzeczek
Makaron ugotować w osolonej wodzie. Twaróg rozdrobnić widelcem. Ugotowany makaron odcedzić, włożyć z powrotem do garnka, dodać masło i miód, pod wpływem ciepła wszystko się ładnie rozpuści i połączy. Następnie dodać twarogu, dobrze wymieszać, przełożyć na 2 talerze. Każdy talerz posypać porzeczkami i podać :D Gotowe!

Uwierzcie mi, naprawdę smakuje. Makaron jest słodki, a jeżeli ugryziemy kwaśną porzeczkę - BUM! Słodkie a zarazem kwaśne.... mniam! Naprawdę warto! 
Zapraszam!




Fusion  w kolorach #omnomnom

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozgrzewająca kasza manna z jabłkiem i cynamonem - idealna na jesienne śniadanie!

Bienenstich - niemiecki klasyk!

Lemoniada brzoskwiniowa - idealna na upalne dni!