Przejdź do głównej zawartości

Przepis na pochmurny dzień!

Czy wy też macie takie dni, gdy za oknem szaro, zimno a wam nic się nie chce? Wiecie o tym, że jutro ostatni dzień szkoły, chcecie już weekend a macie tyle do zrobienia?
Ja mam dzisiaj dokładnie taki dzień...
Myślę tylko o weekendzie i o feriach które mnie czekają. Wyjeżdżam w pierwszym tygodniu, więc trochę się odprężę : )

A jaki jest przepis na ponury dzień?

 Po pierwsze:
 potrzebujecie czekolady, no bo jak to tak bez czekolady? Nie da się :D

po drugie:
 mleko z miodem, jak dla mnie najlepsza rzecz na zimę. Pomaga, smakuje i czego chcieć więcej?

po trzecie:
 wziąć koc, usiąść wygodnie, zrobić co trzeba zrobić i iść spać! Bo to ważne, aby się wyspać.


Dzisiaj przepis niecodzienny, ale mam nadzieję, że pomoże!

Zapraszam!


Wicie o tym, że na starym blogu odwiedza mnie jeszcze więcej osób niż tu na nowym? Dziwne, no ale jak się przeprowadza to trzeba zacząć od nowa, prawda? :D

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozgrzewająca kasza manna z jabłkiem i cynamonem - idealna na jesienne śniadanie!

Bienenstich - niemiecki klasyk!

Lemoniada brzoskwiniowa - idealna na upalne dni!